• Hvorfor har jeg ikke fået besked ang. min bestilling endnu ?

    Det kan skyldes forskellige årsager.

    Det kan være at din bestilling endnu ikke er på lager og derfor har du ingenting hørt endnu. Vi giver besked i det øjeblik varen er på vej med posten eller klar til afhentning hos MonsterService.dk.

    Har du oplyst den rigtige email ?

    Af og til oplever vi at en kunde kan have skiftet e-mail adresse, tastet en forkert e-mail adresse under oprettelse af kundelogin eller lavet tastefejl i angivet e-mail adresse.

    Har du oplyst et mobil eller fastnetnummer ?

    Hvis Post Nord's mail ikke kommer igennem til din inbox grundet filtre og du har opgivet et fastnet telefonnummer kommer sms'en med information heller ikke igennem til dig. Sørg derfor for at opgive et mobilnummer ved oprettelse af bestillingen.

    Hvis ingen af de ovenstående punkter gør sig gældende, tag da kontakt til vores supportafdeling. Send en mail til salg@monsterservice.dk eller ring på tlf.: 32 200 777.

  • Kan jeg hente min bestilling med det samme ?

    Ja, det kan du, såfremt produkterne i din bestilling er på vores hovedlager på Bådehavnsgade 42A, 2450 København SV. Vi sender en ”Din bestilling er klar til afhentning” e-mail når bestillingen er klar til afhentning. Husk at MonsterService.dk ikke er en fysisk butik og alle bestillinger skal afgives via vores hjemmeside.

  • Hvornår kan jeg hente min bestilling ?

    Vi sender en mail ud til dig lige i det øjeblik varen ankommer til vores lager på Bådehavnsgade 42A, 2450 København SV. Når du har modtaget ”din bestilling er klar til afhentning” mailen kan du afhente din ordre. Husk at vareudleveringen ligger oppe ad rampen og ind i gården.

  • Hvor skal jeg hente min bestilling ?

    Vi udleverer ”Hent selv” bestilling fra vores lager på Bådehavnsgade 42A, 2450 København SV.
    Når du ankommer til adressen ligger vareudleveringen oppe ad rampen og inde i gården. Der er vejledende skiltning og logo'er på vinduerne. Gå bare ind ad den blå dør og få din ordre udleveret.

  • Hvornår leveres min bestilling ?

    Hvis produkterne i bestillingen er på vores hovedlager på Bådehavnsgade 42A, 2450 København SV, sender vi ordren afsted således at kunden modtager leveringen senest 3 arbejdsdage efter bestilling. Hvis vi skal have produkterne fra vores fjernlager kan vi give et estimat på leveringstiden. Estimatet er vejledende og vi må tage forbehold for udgåede produkter eller produkter der er i restordre.

  • Hvad passer til hvilke produkter ?

    Vi har mange produkter der passer til hinanden på kryds og tværs, hvilket kan være svært at overskue. Vi arbejder løbende på at opdatere vores hjemmeside, så det fremgår i produktvisningen hvilke emner der passer sammen. Hvis du har spørgsmål henviser vi til vores online supportchat, du finder nederst i venstre hjørne på hjemmesiden. Her kan du få hurtig og kompetent hjælp til din bestilling.

  • Er MonsterService.dk en butik ?

    Her kommer vi til kort. MonsterService.dk er udelukkende en webshop, hvor det kan lade sig gøre selv at hente bestillingen på vores adresse. Alle bestillinger skal foretages via vores hjemmeside og der kan ikke afregnes kontant, hvis ordren afhentes på adressen.

  • Hvornår trækkes beløbet på mit kreditkort ?

    Den første mail du modtager efter gennemført køb på vores hjemmeside er blot en bekræftelse på din bestilling, altså ikke en faktura og beløbet er endnu ikke trukket på din konto.

    Vi fakturerer først din bestilling på dagen eller dagen efter den har forladt vores hovedlager, uanset om du selv har hentet ordren eller fået den leveret. I det øjeblik vi fakturer din bestilling trækkes pengene på dit kreditkort og det trukne beløb vil fremgå i dit kontoudtog i banken. Herefter vil du modtage en email med din faktura vedhæftet i et pdf dokument.

    Har du en kreditaftale gælder ovenstående og vi holder os til den kreditaftale der er indgået med kunden.

 
Loading...