Vilkår og betingelser

  • Betalingsbetingelser

    Bestillinger på kredit/faktura

    Gives til virksomheder, institutioner og offentlige instanser. Ved levering eftersendes faktura med standard betalingsbetingelser, Netto 10 dage.

    Der gives ikke kredit til I/S, enkeltmandsvirksomheder, nyopstartede virksomheder, virksomheder med negativ egenkapital eller kunder som er noteret i RKI, da disse ikke kan kreditgodkendes.

    MonsterService ApS. forbeholder sig ret til at annullere enhver ordre der ikke lever op til kreditgodkendelsen. Virksomheder vil i så fald blive bedt om at betale med betalingskort.

    Bestillinger med betalingskort

    Kunder kan betale med betalingskort på www.monsterservice.dk. Der kan betales med Dankort, Visa, MasterCard, Edankort, Diners Club, American Express, Efaktura eller ved bankoverførelse til Nordea eller Danske bank.

    Ved bestilling med kreditkort trækkes fakturabeløbet først efter at varen er afsendt. Kunder betaler ikke for kortgebyrer eller transaktionsgebyrer.

  • Leveringsbetingelser

    Alle produkter sælges ab lager Bådehavnsgade 42, 2450 København SV, medmindre andet er angivet på ordrebekræftelsen. Der tages forbehold for ikke fremkomne varer, samt force majour.

    Ved tunge leveringer (over 50 kg samlet) leveres der til stuens dørtrin/lagerport, medmindre der med lethed(uden overlast) kan benyttes sækkevogn/palleløfter.

    Ved bebyggelse uden elevator, hvor leverancen skal leveres højere end stuen, overdrages leverancen ved døren i stuen.

    Der kan som hovedregel ikke afhentes varer direkte fra vores lager, med mindre andet aftales nærmere. Ved afhentning af varer på Monsterservice ApS. lager skal der medbringes ordrebekræftelse og personlig ID.

  • Reklamationer og returnering

    For erhvervskøb

    MonsterService ApS. yder ikke returret, medmindre andet er skriftligt aftalt på forhånd. Dog accepteres returneringer af produkter hvor MonsterService ApS. har leveret forkert produkt(er), MonsterService ApS. skal dog underrettes herom snarest muligt efter levering og senest 7 dage efter levering.

    For forbrugerkøb

    MonsterService ApS yder jf. dansk lovgivning 14 dages returet, hvor produktet(erne) skal returneres senest på den fjortene dag efter modtagelse. Produkter hvor emballeringen er brudt og varen ikke længere kan sælges som ny vare, bortfalder fortrydelsesretten. I enkelte tilfælde kan vi mod værdinedskrivelse stadig godkende returnering.

    Returnering af fødevarer for erhvervskøb og forbruger

    Fødevarer herunder nødder, tørret frugt, knækbrød, kaffe og te, mineralvand, sodavand, øl, energidrik, slik, instant-chokolade, mælk, frugt, og kafemælk tages ikke retur.

    Returnering af varer med brudt emballage, folie eller plombering

    Ved brudt emballage, folie eller plombering frafalder fortrydelsesretten da vi ikke længere kan sælge varen som værende ny. Det gør sig primært gældende for hygiegneprodukter så som cremer og sæber.

    Fragtomkostninger ved returforsendelse

    Køber dækker selv evt. omkostninger til fragt ved returnering.

  • Returforsendelser

    Ved brug af fortrydelsesret eller anden returnering, skal køber selv dække omkostninger hertil. Der kan oprettes en returordrer ved at logge ind på www.monsterservice.dk/login og følge anvisnigerne. Eller ved at kontakte MonsterService ApS via email: salg@monsterservice.dk.

  • Prisgaranti og produktgaranti

    Der ydes ingen prisgaranti på produkter købt hos MonsterService ApS. Der ydes ingen holdbarhedsgaranti på drikkevarer, dog garanterer vi en holdbarhed på min 3 måneder fra leveringsdato. Der tages forbehold for prisfejl, og der tages forbehold for fejl i varebeskrivelser, da 3. parts benyttes. Vi forbrholder os retten til at annullerer en ordre, såfremt der er prisfejl, beskrivelsesfejl, eller produktet ikke længere kan leveres fra leverandør.

  • Beskyttelse af personlige- og virksomhedsinformationer

    Alle informationer der kommer Monsterservice ApS. i hænde, personlige såvel som virksomhedsmæssige, vil ingen måde blive videreformidlet til 3 part.

  • Frugtordninger

    Produkter som leveres via en frugtordning, faktureres hver den sidste arbejdsdag i måneden, med 10 dages betaling. Frugtordninger leveres uden binding, dog min. ugen ud for at holde omkostningerne lave.

    Ændringer, opsigelser eller pauser skal sendes til salg@monsterservice.dk eller via telefon 32200777. Deadline for disse er frem til fredag kl. 12.30 i indeværende uge, med ikrafttrædelse den kommende mandag eller første følgende arbejdsdag, medmindre andet er angivet. Har vi ikke modtaget nødvendig information faktureres frugtordningen til fulde. Der ydes ingen returret på frugtordninger.

    Levering af frugtordninger på helligdage

    Hvis leveringen ligger på en helligdage, skubbes leveringen til den første følgende arbejdsdag, med mindre andet er aftalt. Er der tale om en dagligt frugtordning (levering hver dag) slettes det, såfremt det er samme produkter der leveres dagen efter.

  • Produktoplysninger og billeder

    Produktoplysninger og billeder er vejledende. Søg flere oplysninger på producentens hjemmeside for at seneste oplysninger og mere uddybende informationer og vejledninger.

  • Fejl, mangler og skader

    Så snart en mangel eller fejl er konstateret skal MonsterService ApS informeres på mail salg@monsterservice.dk med henblik på en udbedring. Tag gerne billeder – til dokumentation - af tilskadekomne produkter/forsendelser.

Loading...